Mittwoch, 17. November 2010

❀Erinnerung an lichte Tage ❀

Heute ist wieder ein Tag an dem es nicht hell werden will! Darum hier ein paar lichte Bilder von schönen Tagen in Potsdam! Etwas Schöneres wie Potsdam im Spätsommer gibt es kaum....

















Während ich hier sitze und warte, daß nun endlich meine avisierte Wolllieferung ankommt, nehme ich Euch mit auf diese kleine Rundreise, als Tage wahrlich noch Sans Souci waren!
Dagens Himmelsk #10 innlegg fra www.petuniablogg.blogspot.com er fra Potsdam, da dager var enna nydelig og lett og solrik! Velkommen til en liten rundtur i slotten Sans Souci's parken.


Kommentare:

  1. Vakre bygninger og skulpturer.
    Takk for turen og omvisningen der.
    Har aldri vært der i virkeligheten,
    så det var spennende å bli med deg gjennom den flotte bildeserien din.

    God dag! :)

    AntwortenLöschen
  2. Sikke en flot dybblå himmel.. Hav en god dag.. :-)

    AntwortenLöschen
  3. Vilken nydelig dag å gå tur i disse historiske omgivelser. Flotte bilder.

    AntwortenLöschen
  4. Flotte bilder , nydelig himmel.
    Ha en fin dag

    AntwortenLöschen
  5. Vakre bilder av statuer på et flott sted! Man kan bli helt andektig når man tenker på det historiske suset på steder som dette!!

    AntwortenLöschen
  6. Nydelige bilder!
    Ønsker deg en fin torsdag :O)

    AntwortenLöschen